Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Γλου γλού ολοταχώς, κορίτσια!

Καλησπέρα, κορίτσια! Απόψε το γλυκό σας Γλουγλού είναι εδώ να σας υποδείξει την νέα φάμπιουλους μόδα που θα φορεθεί σε όλα τα γλουγλού, αλλά και γιατί όχι καλέ, αφού δεν μπορούμε να γδύσουμε τα γλυκά αγόρια του ΛΑΟΣ, ας τα ντύσουμε στο χρώμα που κυριαρχεί και φέτος, το ζαχαρένιο φραουλί ροζ. Φύγαμε αγάπες μου;
Εδώ βλέπουμε τον Μητσάρα με ένα νέο μπλουζάκι πολύ τρέντυ, αλλά και κάζουαλ που θα το ζηλέψουν πολλές! Είναι από αγνό μπαμπάκι, δεν ερεθίζει τις ρόγες και δίνει έναν χαρούμενο τόνο στην παρέα σας. Οι σαπιοκοιλιές φυσικά, απαγορεύονται δια ροπάλου.
Για αυτό, για τον αγαπημένο μας βάρδο Άδωνι που έχει πάρει μερικά κιλάκια μετά τον υπέροχο γάμο του με την γλυκύτατη και πάντα όμορφη Ευγενία (naughty, naughty boy) προτείνουμε έναν πολύ σέξι μασαζοκορσέ με κόκκινη εσωτερική επένδυση που πιστέψτε με θα φορεθεί φέτος πολύ!
Εδώ, μια πρωτοποριακή ενδυματολογική πρόταση που πρότεινα για τον εαυτό μου ή για κάθε οπαδό του ΛΑΟΣ. Η φωτογραφία μάλιστα είναι από την εκρηκτική εμφάνιση μου στην τελευταία ομιλία του Γιώργου μας. Όχι αυτόν με την καράφλα και το μουστάκι-γιάϊκς! Αυτά είναι πασέ πια! Για εκείνον το στρουμπουλό μπακλαβαδάκι με το κομοδινέ μαλλί μιλάω! Άντε και με συγχύσατε!
Φυσικά να μην ξεχνάμε πώς αν και το καλοκαίρι είναι μακρυά ακόμα δεν πρέπει να αμελούμε το χρώμα του κορμιού μας μιας και ποτέ δεν ξέρεις που θα μπορεί να σε βγάλει η νύχτα. Προτείνω tan ανεπιφύλαχτα λοιπόν αλλά και προσοχή στα επίμαχα σημεία γύρω από την περιοχή του μπικίνι.

Σας αφήνω τώρα μωρά μου, ξέρω ότι θα σας λείψω αλλά όχι για πολύ. Δεν θέλω λοιπόν κλάματα! Μήν ξεχάσετε το μουσικοχορευτικό μας σόου που θα ακολουθήσει, καθώς και την προβολή δυο αγαπημένων μου ταινιών: Bruno και Η Αλίκη στο ναυτικό!

Ατουταλέρ, γλυκά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: